Het jaar 2019 in vogelvlucht: lees het jaarverslag van SBCM en Inclusiefwerkt.nl

In het nieuwe jaarverslag ‘De kracht van samen’ van SBCM en het Kenniscentrum inclusieve en sociale werkgelegenheid nemen we je in vogelvlucht mee langs onze activiteiten in 2019. In een kwartiertje krijg je een goed beeld van hoe SBCM in 2019 bijdroeg aan het vinden en behouden van passend, betaald en duurzaam werk voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ook lees je wat er gebeurde vanuit MZSW.

In begrijpelijke en leesbare taal vertellen we je met welke activiteiten SBCM heeft bijgedragen aan een inclusieve arbeidsmarkt en duurzaam en betaald werk voor iedereen én hoe we hebben ingespeeld op actuele vraagstukken.

De kracht van samen

De ‘kracht van samen’ gaat niet over beleid, het gaat over mensen. Die komen dan ook uitgebreid aan bod in het jaarverslag. Medewerkers, werkgevers bestuurders en onderzoekers. Je leest ook een interview met Cor van der Wel, directeur van Werkse!, en Hans de Vries Reilingh, OR-voorzitter bij hetzelfde SW-bedrijf. Ze vertellen hoe Werkse! het artikel-24-overleg op een vernieuwende manier organiseert door heel de organisatie erbij te betrekken.

Jaarverslag 2019 in beeld

Ben je niet zo’n lezer? Hieronder vind je een infographic waarmee je in een oogopslag een goed beeld krijgt van de activiteiten van SBCM en het Kenniscentrum inclusieve en sociale werkgelegenheid in 2019.

Aanmelden nieuwsbrief