Toegankelijkheidsverklaring
www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/15357
MedeZeggenschap Sociale Werkgelegenheid (MZSW) streeft ernaar om de eigen online informatie en dienstverlening toegankelijk te maken, overeenkomstig het Tijdelijk besluit digitale toegankelijkheid overheid. Deze toegankelijkheidsverklaring is van toepassing op de inhoud van de website www.mzsw.nl.
hoofddomein:
subdomeinen en andere domeinen die behoren tot de website:
(niet van toepassing)
Een overzicht van alle websites, apps en verklaringen van SBCM, het Kenniscentrum en A&O-fonds sociale werkgelegenheid is beschikbaar via de link www.mzsw.nl/toegankelijkheidsverklaring
Nalevingsstatus: voldoet gedeeltelijk
Uit de door MedeZeggenschap Sociale Werkgelegenheid (MZSW) gepubliceerde informatie blijkt dat de website www.mzsw.nl gedeeltelijk voldoet aan het besluit digitale toegankelijkheid overheid.
Uit toegankelijkheidsonderzoek is gebleken dat nog niet aan alle eisen wordt voldaan. Voor elke afzonderlijke afwijking van de eisen is de oorzaak bekend en is het gevolg beschreven, zijn maatregelen genomen om de afwijking te kunnen opheffen EN wordt een concrete datum genoemd waarop de maatregelen zullen zijn uitgevoerd.
In de toelichting, onder het kopje onderbouwing van de verklaring, wordt aangegeven hoe ver MedeZeggenschap Sociale Werkgelegenheid (MZSW) is gevorderd met de toegankelijkheid van en welke noodzakelijke maatregelen worden genomen om de website toegankelijker te maken.
akkoordverklaring
Deze verklaring is op 24-11-2025 getekend voor ‘gezien en akkoord’ door een tekenbevoegd functionaris van MedeZeggenschap Sociale Werkgelegenheid (MZSW).
Functie: Fondsmanager
De actualiteit, volledigheid en juistheid van deze verklaring zijn voor het laatst herzien op 27-11-2025.
Feedback en contactgegevens
Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid?
Neem dan contact op via info.sbcm@caop.nl.
Wat kunt u van ons verwachten?
- Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging.
- We informeren u over de voortgang en de uitkomst.
- Binnen 3 weken is uw verzoek afgehandeld.
Handhavingsprocedure
Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd?
Dan kunt u contact opnemen met de Nationale Ombudsman.